ETIQUETTE – sinonim za unikatnost, jednostavnost i udobnost

U svaki odjevni predmet su utkani lični pečat i ljubav

Datum objave
09/08/2021
fotografije
Adnan Lingo

Poduzetnica Melisa Hujić, vlasnica je i osnivačica brenda Etiquette, mnogima već poznatog domaćeg brenda koji spaja ljubav, sreću, unikatnost, umijeće i znanje. Haljine su njen zaštitni znak, a djevojke i žene koje nose njene kreacije nerijetko budu upitane gdje su kupile haljinu. Proteklih mjesec dana je izlagala svoje modele u Pop-up shopu u BBI centru u Sarajevu, gdje su prolaznice mogle vidjeti modele i odabrati nešto za sebe.

Nakon desetak godina rada u nevladinim i međunarodnim organizacijama kao diplomirana ekonomistica, odlučila sam pokrenuti vlastiti posao. Odluka nije bila lahka, ali  ni jednog trenutka nisam požalila. Svakog dan učim kako voditi vlastiti posao i taj dio je jako kreativan, mada zahtjeva svakodnevni trud i rad, kako na brendu tako i na sebi. Trenutno sam na Online edukaciji za modni dizajn kod profesorice i kreatorke Ane Vasiljević iz Barselone, tako da je i edukacija te usavršavanje sastavni dio mog posla. Sve dok budem mogla svoju kreativnost prenositi na materijale, bavit ću se ovim poslom, kaže Melisa.

Brend Etiquette je inspirisan ljubavlju prema modi i ljepoti koja Melisu prati još od djetinjstva. Prilikom izrade odjevnih predmeta, uvijek se vodila potrebom da to bude nešto drugačije ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama.

Upravo me ta urbana žena, kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme, motivirala da idem dalje i daje mi vjetar u leđa. Danas je to nestrpljenje više umjetničko, odlučno i nesigurno u isto vrijeme. Ipak, euforija koja prati svaki završeni dizajn jasan je pokazatelj da prava ljubav sa godinama postaje samo jača, ističe Melisa, koja pored predivnih haljina i bluza kreira i asesoare poput narukvica, ogrlica, ešarpi.

Melisini modeli su nosivi u svakoj prilici. Unikatnost i kvalitet su bitni, no ako nije udobno, nije ni vrijedno, a Melisin cilj je suprotno od toga. Biti “kriva” jer si usrećila mnoge žene svojim unikatnim kreacijama, koje se vraćaju po još i uvijek se iznova dive, zaista znači bogatstvo. Mnoga prijateljstva su rođena, a haljine ovog domaćeg brenda sa svjetskim karakteristikama nošene su u i mimo Bosne i Hercegovine, od Beča do Dubaija…

Vodilja cijelog koncepta, brenda Etiquette jeste biti nosiv u svim prilikama. Da je multifunkcionalno, a istovremeno se osjećati udobno, privlačno, ženstveno. Suknja je komad odjeće koji nastaje iz stalnih zahtjeva mojih dragih žena, jer samo suknja nedostaje… Posljednji model je nepravilnog geometrijskog oblika sa naglašenim čoškovima koji se mogu uvući u unutrašnjost ili jednostavno zakopčati na dugme, i svaki put će vam dati različit izgled.  Na lutki ili na vješalici često izgleda pomalo neprivlačno, a tek nakon što je posebna osoba obuče i da joj dušu, događa se magija i komad oživljava.

U ponudi Melisinog brenda su i maske, šalovi i nakit koji upotpunjuju svaku odjevnu kombinaciju.

Nakit ne mora nužno biti napravljen od nekog plemenitog materijala. Dokaz su i ručno rađene ogrlice od 100% recikliranog materijala. Budući da proizvodim dosta otpada nakon krojenja odjevnih predmeta, jednostavno sam željela uraditi nešto sa tim viškom, pa tako nastaju cvjetići i zamotuljci za ogrlice. Materijal se reže u trakice, od njega se zatim prave cvjetići i zamotuljci koji podsjećaju na ruže i ušivaju se zajedno sa perlicama, mašnicama i raznim metalnim điđama, na podlogu koja se kasnije lijepi na komad kože kako bi izgledala uredno i bila ugodnija za nositi.  Svaka ogrlica je priča za sebe, ne može se dogoditi da postoje dvije iste, jer strogo vodim računa o tome da svaka bude unikat. Ogrlice su kombinacija pamučnih tkanina, u svim bojama, perlica, dugmića, kože, svile, čipke, tila, organze, pliša…

Ovaj bosanskohercegovački brend donosi unikatnost, jednostavnost, udobnost, u svaki odjevni predmet je utkan lični pečat i ljubav što prepoznaju mnoge žene, a mi se nadamo da će ih biti još više. Melisa je odvažno i sa vjerom u sebe pokazala da možemo ostvariti svoje snove, a ako se odlučite za neki od Etiquette artikala dobit ćete energiju ove mlade žene koja hrabro ide naprijed.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

možda će vas zanimati
Znate li koje su tri najpopularnije torbe na svijetu?