Ovaj mjesec, Rimmel London pokreće globalnu kampanju kako bi ustao za 55 milion žena iz cijeloga svijeta koje su na svojoj koži iskusile beauty cyberbullying, piše Index. Jedna od četiri žene ima iskustva s beauty cyberbullyingom, što znači da svako od nas poznaje osobu koja je osjetila beauty cyberbullying na svojoj koži.
Svojom kampanjom I will not be deleted Rimmel zauzima svoj stav protiv beauty cyberbullyinga kroz koju će prikazati da se beauty bullying događa u svim fazama života, donosi prave priče i iskustva, pokazuje da su svi od influencerica, modela, slavnih osoba i korisnika i korisnica društvenih mreža bili izloženi beauty cyberbullyingu.
– Rimmel ima jasan cilj inspirirati ljude da eksperimentiraju i izraze sebe kroz make-up, da budu ono što jesu. Kao brend, mi smo protiv uskih definicija ljepote, protiv smo da ljudi budu vrijeđani i osuđivani zbog svog izgleda, a takvo ponašanje se danas manifestira u obliku cyberbeautybullinga, rekla je Sara Wolverson, potpredsjednica Rimmel Global Marketinga u Cotyu.
U 2017. godini, u ime Rimmela intervjuirano je 11,000 žena u dobi između 16 i 25 koje su podijelile svoja iskustva o beauty cyberbullingu. Istraživanje nam je otkrilo pravi obujam ovog problema i dalo nam uvid o štetnom utjecaju na mentalno i emocionalno zdravlje mladih ljudi.
– Prošle godine 115 miliona slika je izbrisano s društvenih mreža zbog cyberbullyinga. Kada smo uvidjeli koliko je ovaj problem eskalirao, shvatili smo da je sada pravo vrijeme za akciju – dati glas ovom problemu te jasno i glasno reći da nije u redu maltretirati nekog zbog načina na koji je odabrao izraziti sebe, rekla je Ankita Sayal, direktorica globalnih digitalnih medija za Rimmel.