Za novu proljetnu kampanju Miuccia Prada i Raf Simons odabrali su istaknute ličnosti filmske industrije. Ispred kamere fotografa Davida Simsa ovaj put našli su se Vincent Cassel, Jaehyun Jeong, Louis Partridge, Hunter Schafer i Letitia Wright.
Minimalističke fotografije ističu identitet svakog lika, pa imamo osjećaj da su fotografije zapravo snimljene na nekom filmskom setu. Cassel sjedi u uglađenom crnom odijelu na rubu kade, a njegova Prada kožna torba je u prvom planu, Partridge izgleda kao detektivka koja intervjuiše osumnjičenog, a Schafer je prikazana zaprepaštena, a pogled joj je malo usmjeren van kamere.
Modeli Guinevere van Seenus i Rachel Williams također se pojavljuju u kampanji.
Koncept kampanje se referira na reviju za proljeće 2023. godine, održanu prošlog septembra u Milanu, kada su se Prada i Simons udružili s filmskim rediteljem Nicolasom Windingom Refnom na projektu pod nazivom Touch of Crude, filmom koji istražuje živote žena i opseg fluidne moderne ženstvenosti.